fredag 28 september 2012

Fredag

Fredag är numera hemarbetsdag. Efter diverse måsten såsom plock, lite städning och ett kort men intensivt pass på Sats sitter jag här nu. Tanken med dessa fredagar som kommit till genom att jag har valt att gå ner i tjänst, är att jag ska få tid att utveckla mina skrividéer. Det vimlar av idéer men det gäller att kanalisera dem och hitta rätt fokus. Jag inleder med ett kort inlägg här. Sedan ska idéerna ner på papper och struktureras. Solen tittar in och jag märker hur smutsiga fönstren är. Nej, inte sätta igång någon fönstertvätt nu bara för att det tar emot lite att sätta igång. Vad händer i helgen då? Lördag hemmaturnering på Heden med Oscar amerikanska fotbollslag.www.marvels.se/amerikansk-fotboll?fc=borja-spela Oscar har tillverkat och satt upp affischer på skolan och vi hoppas att många vill komma och titta! Ungefär samtidigt har Johanna sin innebandy http://www.sportnik.com/group/33934 som förresten verkar vara inställd just denna lördag.

Inga kommentarer: