torsdag 8 juli 2010

Ensam hemma del 2

Mitt inne i en dröm var jag när klockan ringde lite före sex i morse. Ena handen sökte och fann mobilen men utan att öppna ögonen stängde jag av den jobbiga påminnelsen om att det var dags att gå upp. Det var väldigt lätt att somna om och när jag en timme senare, vaknade med ett ryck, kändes det som om klockan var åtta eller rent av nio men tack och lov hade jag hela 15 minuter på mig tills det var dags att åka.

På jobbet flöt det på och jag fick veta att även jag kommer att bli stockholms- stammis i augusti; en vecka efter höststart bär det upp till huvudstan för kick off och vidare färd till Helsinfors och en vecka efter det ska jag tillsammans med de andra flyga upp och gå på kurs. Jag flyger dock inte ner med resten av gänget utan stannar kvar för att gå på bröllop på lördagen.

Imorgon ska jag klippa mig vilket inte är en dag för tidigt; måste få lite ordning på det här håret.

Inga kommentarer: