torsdag 31 december 2009

2010, here we come!

Så kom den sista dagen av 2009. Topplistan för bästa låtar under oo-talet ljuder från nedervåningen; Kent nu som minner om ettan i Lunden där Johan och jag, nyförälskade, diskuterade livets mysterier på min balkong alltmedan vinflaskan tömdes och askkoppen fylldes.
Jag funderar över året som gått. Barnen har blivt ett år äldre och har vuxit ur sina julklappskläder från förra året och Gustav som bara var en liten miniknodd har blivit en stor kille som tar för sig av livet. För min del innebär det nya året nya utmaningar när nu min mammaledighet är tillända. Ut ska jag och pröva mina nya idéer.

Jag köpte för ovanlighetens skull en Elle häromdagen och fastnade i deras horoskop för 2010. Enligt detta kommer framgångarna avlösa varandra för min del och det låter ju himla trevligt.

Makeupen är lagd, naglarna målade och snart bär det av till Pelle & Karin för nyårsfirande.

Tack mina läsare för det här året och Gott Nytt År!!!














Tre bilder är tagna i december 2008 och tre av dem ett år senare.

Ps. Jag frågade Oscar igår om han visste vad det nya året heter och han svarade med självklarhet: "Det heter så klart Gott nytt År"

Inga kommentarer: